روايات كاملةرواية حب حياتيكل الروايات

رواية حب حياتي الحلقه الثامنه

ملخص رواية حب حياتي الحلقه الثامنه

رواية حب حياتي الحلقه الثامنه
غلاف رواية رواية حب حياتي الحلقه الثامنه
دخل عمار وبعدين دخلت قمر اللي اول لما معتز شافها وقف
معتز بصدمه: اسيل 😳
محمود: مش ممكن
قمر: هو ف اى
معتز: اسيل انا معتز اخوكي
قمر بصدمه: اخويا بس انا اسمي قمر حضرتك
معتز: قمر مين انتي اسيل اختي
عمار بتوتر: حضرتك هى اسمها قمر اكيد شبه بس اخت حضرتك قمر عايشه ف لندن
محمود بتوتر ان ممكن الكلام ده يكون صح و ده شبه بس: طب خلاص دلوقتي يامعتز
معتز: لا طبعا اختي قدامي من تلات سنين و تقولي خلاص شبه ده مستحيل
قمر بصدمه اكتر: نعم تلات سنين
معتز: اه انتي متعرفيش
قمر بحزن: حضرتك انا مش فاكره اى حاجه ف حياتي خالص عملت حادثه من تلات سنين و مكنش معايا غير عمار اللي المفروض خطيبي ف انا مش هقدر اقولك حاجه دلوقتي بجد
معتز: انتي اكيد اسيل طب هسالك سؤال بس
قمر: اتفضل
معتز: الحادثه كانت هنا ف مصر ولا ف لندن
قمر: اه ف مصر
معتز حضنها ع طول: انتي اسيل اختي و بنتى انا مستحيل معرفكيش
قمر اتصدمت من اللي حصل بس كانت مطمنه و بتقول ممكن فعلا يكون ده اخويا طب انا مش عارفه افتكر ليه و ليه عمار ساكت اكيد ف حاجه ف الموضوع
قمر بعدت عن معتز: بص حضرتك انا لسه مش فاكره بردو ف تعال نعمل تحاليل
معتز: تمام يلا
قمر: عمار يلا
عمار: هو انتي صدقتي الكلام ده ولا اى ياقمر
محمود: ف حاجه ياحضرتك
عمار: اه ف اكيد انتوا بتعملوا كده عشان هي غلبانه وهتصدق ما ياعيني عاوزه تعرف اهلها من بدري ف البشمهندس بيعمل كده عشان يضحك عليها بس لا ده بعدك
معتز بعصبيه: اضحك ع مين ياروح امك دى اختى كل البلاد عارفه ان اختي اتخطفت من تلات سنين وانا لحد دلوقتي مش عارف فين وبدور عليها وبعدين هضحك عليها ليه
عمار بتوتر: عشان تخد فلوسها اللي بره و الشركه وبعدين ما بره بردو عرفين ان قمر مش فاكره حاجه يعنى سهل تعرف كده عشان تضحك عليها
محمود بزهق: بس اسكت انت يامعتز بص يابا معتز راجل اعمال محترم والكل بيحلف بكده و ليه اسمه ليه يعمل كده دي حاجه يعملها واحد من الشارع بس معتز طول العمر ابن ناس و محترم ويعرف ربنا ف احترم نفسك معاه عشان متزعلش وبعدين احنا هنعمل التحاليل ونشوف مين الكداب اللي فينا تمام
عمار: تمام بس لو مش اخته احنا هنمشي
قمر: ف اى ياعمار احنا نزلين من لندن لى مصر عشان الشغل اصلا ده موضوع تانى وبعدين انا عاوزه اتاكد
عمار بتوتر: ما انا مقولتش حاجه بردو
قمر: خلاص يلا نروح
و هما خرجين ودخل عمر
عمر كان فرحان اصلا مش شايف حد
عمر: هكون اب يابشر هكون اب يامعتز هكون اب يامحمود
معتز بضحك عليه: الف مبروك ياصحبي
محمود: ازاي بس يعني ده منظر اب 😂
عمر بببص قدامه: اخرس ياض انا اوووو هو ف ناس هنا انا بوظت الدنيا صح
قمر بضحك: لا لا ابدا انت شكلك كان حلو اصلا وانت فرحان ان هيكون عندك ابن الف مبروك
عمر راكز مع الصوت و الشكل و فضل ساكت شويه
عمر بصدمه: مش معقول اسيل و بشعرك كمان وانت ساكت يامعتز عادي كده احيه هو ف اى ياجدعان
معتز بضحك: تخيل بقا
محمود: يابني دي قمر مدير عام الشركه بتاعت لندن ياغبي بس بسبب الشبه الكبير ده و كمان انها مش فاكره حاجه خالص هنروح نعمل تحاليل و نشوف يارب تطلع هى
عمر بفهم: يارب ياخويا بس انا معرفش ان اختك قمر كده لو اعرف كنت متجوزتش و خدتها ياخويا 😂😉
معتز بعصبيه: اطلع بره ياحيوان مش عايز اشوف وشك بتعاكس اختي قدامي
عمر: ياعم خلاص بهزر معاك ده لو جميله سمعت تولع فيا و ف اختك و فيك كمان
عمار: طب يلا مش خلاص بق
عمر: مين الاخ
قمر: ده عمار مدير الشركه و كمان خطيبي
معتز: نعم ياختي اتخطبتي من غير معرف ده يومك اسود يلا نمشي احسن
قمر: يلا
……………….
و راحت عملت التحاليل هى و معتز و كل ده و عمار خايف
عمار: هى هطلع امتي
معتز: كمان يومين ان شاءلله
عمار: طب يلا احنا ياقمر نروح الفندق
معتز: طب ممكن طلب ياقمر
قمر: اكيد طبعا
معتز: ممكن تيجي الفلا بتاعتنا هوريك حاجه
عمار: نعم تروح بيتك وانا سوسن حضرتك
معتز: ع فكر هى اختي تمام و كمان عاوز تيجي مش هقول لا لحد و كمان محمود معانا تمام و اخرس عشان بدات اتضايق منك
عمار بتوتر: طب وانا اعملك اى بتضايق منى
محمود: من الافضل تروح تسال اى حد معتز لما بيضايق من حد بيحصل فيه اى قبل ما تتكلم
قمر: خلاص ياجماعه يلا انا موافقه نروح يمكن افتكر حاجه لو اختك بجد
معتز بسعاده: طب يلا
……………..
و راحت الفلا وكلهم معاهم
قمر اول لما دخلت
قمر: مش معقول 😳……
نتبع
#ʂԋαԋԃ
رواية حب حياتي الحلقه الثامنه

تُعد رواية رواية حب حياتي الحلقه الثامنه من الروايات التي نالت إعجاب عدد كبير من القراء لما تحتويه من أحداث مشوقة وتفاصيل مميزة.

📱 حمّل تطبيق لافلي:

اضغط هنا للتحميل

📘 تابعنا على فيسبوك:

صفحة Lovely على فيسبوك

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button